„Rail baltica“ projektas nesiliauja stebinti nesekmėmis

„Rail baltica“ projektas nesiliauja stebinti nesekmėmis  Nuotr. Kauno Tiltai

„Rail baltica“ projektas nesiliauja stebinti nesekmėmis Nuotr. Kauno Tiltai

„Rail Baltica“ projektas Lietuvoje yra bene vienintelis projektas šalyje susilaukęs tiek daug neigiamų atgarsių ne tik viešojoje erdvėje, bet ir vidinėje „virtuvėje“. Neseniai buvęs susisiekimo ministras prabilo apie tai, kad su šiuo projektu gali tekti dar ilgai paplušėti, o baisiausia – realu tai, jog dalį pinigų, gautų 2014 – 2020 metų laikotarpiui gali tekti grąžinti Europos Sąjungai. Tiesiogiai projektą valdantys asmenys yra ne tokie išsigandę – jie tikina, kad situacija nėra tokia bloga.
Pagrindinė problema ta, kad vėluojama paskelbti reikiamus konkursus, išrinkti jų vykdytojus ir viešai pristatyti ES. Lėšų įsisavinimas šiuo atveju yra labai vangus, tad abejotina, ar reikiami darbai bus atlikti laiku. Yra daug reikšmingų darbų, kuriuos būtina atlikti, tačiau jie vilkinami – tarkime, kai kurių iniciatyvų neįmanoma imtis dėl to, kad žemė, reikalinga projektui, yra ne valstybės nuosavybės.
Net jei ir pavyktų laiku paskelbti minėtam laikotarpiui numatytus konkursus, ya grėsmė, kad juos kažkas apskųs ir visas procesas vėl ilgam užstrigs. Tuo pačiu metu su projektu dirbantys aiškina, kad visa reikalinga projektui žemė bus išpikta iki 2018 m. Tikėtina, kad „kas yra kas“ šiame projekte, parodys tik laikas.

Rekomenduojame
„Rail Baltica“ projektas koordinuojamas efektyviau
Baltijos šalių aukščiausiųjų audito institucijų vadovai sutarė stebėti pasirengimą dėl projekto „Rail Baltica“
„Rail Baltica“ projekto finansavimas tolimesniems darbams patvirtintas

Tags: ,

Jūsų komentaras