„Rail Baltica“ – maksimaliu greičiu

„Rail baltica“ projektas nesiliauja stebinti nesekmėmis Nuotr. Kauno Tiltai

„Rail baltica“ projektas nesiliauja stebinti nesekmėmis Nuotr. Kauno Tiltai

Lietuvoje rengiami europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ infrastruktūros plėtros planai, atliekami teritorijų planavimo darbai, nustatomos modernizavimo trasos ir parenkamos optimalios plėtros alternatyvos, kad bendri techniniai parametrai būtų pritaikyti Baltijos šalyse, o visoje geležinkelio linijoje užtikrintas maksimalus traukinių greitis.

Infrastruktūros planas turėtų galutinai sudėlioti naujos geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius detales, kad mūsų šalies tarptautiniai oro uostai įsijungtų į bendrą susisiekimo sistemą. Atlikus studijas ir gavus ekspertų vertinimus matyti, kad efektyviausias būdas Vilniui prijungti prie „Rail Baltica“ – nutiesti naują geležinkelio liniją, kuria traukiniai galėtų važiuoti iki 249 km/val. greičiu.

Iki kitų metų planuojama nauja europinės vėžės geležinkelio linija sujungti „Rail Baltica“ su Kauno intermodaliniu terminalu, o iki 2021-ųjų – nutiesti geležinkelio aplinkkelį Rokai–HES–Palemonas, kad krovininiai traukiniai aplenktų miestą ir patektų tiesiai į Palemono intermodalinį terminalą arba judėtų toliau. Kaip tik dabar ruožas tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono ruošiamas „Rail Baltica“ projektui – tvarkoma teritorija, kasamas gruntas ir pan. Lietuvos teritorijoje projektą „Rail Baltica“ numatyta baigti iki 2025 metų pabaigos.

Jūsų komentaras