Pabaltijo keliuose – grėsmės

Pabaltijo keliuose – grėsmės

Pabaltijo keliuose – grėsmės

Apie tai, kad Lietuvos, Latvijos ir Estijos keliuose daugėja grėsmių jau kalba ne tik žiniasklaidos atstovai, bet ir patys eismo dalyviai bei juos kontroliuojančios institucijos. Pagrindinėmis avarijų priežastimis ir toliau lieka vairavimas išgėrus, viršytas greitis ir neatsargus kitų eismo dalyvių elgesys. „Juodosios“ statistikos kreivės sparčiai kyla į viršų visose Pabaltijo šalyse. Policijos pareigūnai vis dažniau vykdo prevencines priemones, tačiau tai kol kas iš esmės situacijos nekeičia.

Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvos keliuose įvyko daugiau nei pusantro tūkstančio eismo įvykių. O tai sudaro beveik 13 proc. daugiau nei 2013 m. Per pirmąjį šių metų pusmetį mažiausiai eismo įvykių, kuriuose žuvo žmonių, įvyko Estijoje (34 eismo įvykiai). Kiek blogesnė situacija kaimyninėje Latvijoje – čia užfiksuoti 79 eismo įvykiai.

Eismo kontrolę vykdančios institucijos ragina vairuotojus atsižvelgti į esamą statistiką ir vairuoti kur kas atidžiau: griežtai laikytis greičio ribojimų, nesėsti į nuo alkoholio ar narkotikų apsvaigusio vairuotojo automobilį.

Pėstiesiems Lietuvos keliuose taip pat kyla nemenkas pajovus: labai dažnai jie nedėvi drabužių su šviesą atspindinčiais elementais, o dviratininkai taip pat važinėja autostradomis be atšvaitų ir specialių liemenių.

Atkreipiamas dėmesys į tai, kad nuo liepos 1 dienos įsigaliojo Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimai (plačiau http://www.policija.lt/index.php?id=26710).

Rekomenduojami straipsniai
Ar sunkvežimių stovėjimo aikštelės iš tikrųjų yra saugios?
Krovinių gabenimas į Norvegiją: kas keičiasi šiemet?
Ką daryti, jei sunkvežimis sugedo krovinio gabenimo metu?

Tags: , , , , , ,

Jūsų komentaras