Kodėl Rusijos rinka tokia patraukli mūsų vežėjams?

Nors Lietuvos vežėjai susiduria su aibe problemų Rusijos rinkoje, pavyzdžiui, nuolatinis leidimų trūkumas, naujovės dėl TIR knygelių, didelė kaimyninių šalių krovinių vežėjų konkurencija, visgi ši šalis masina mūsų transportininkus jau ne vieną dešimtmetį. Kodėl taip yra?

Kodėl Rusijos rinka tokia patraukli mūsų vežėjams?

Kodėl Rusijos rinka tokia patraukli mūsų vežėjams?

Pagrindinis dalykas, kurį akcentuoja transporto bendrovių savininkai, yra tai, jog lietuviams suprantamas rusų mentalitetas, tad kur kas lengviau dirbti: susitarti, suprasti, ko nori užsakovas, geriau patenkinti poreikius. Ne paslaptis, kad bene kiekvienas vairuotojas moka rusų kalbą, ko dažnai negali pasakyti apie anglų kalbos mokėjimą. Antra priežastis, kuri skatina vežėjus organizuoti gabenimus į Rusiją arba iš jos, –aukšti gabenimų frachtai. Mat ne paslaptis, kad važiuoti į Rusiją dažnai yra kur kas pelningiau nei atlikti gabenimus į kitas ES šalis – Italiją, Vokietiją, Prancūziją.

Krovinių ir transporto biržų duomenys, pavyzdžiui, TimoCom, rodo, kad krovinių ir transporto srautai į Rusiją visad yra dideli, tad vežėjams nereikia galvoti, ar ras krovinį šia kryptimi. Milžiniškos rinkos galimybės yra akcentuojamos kaip vienas iš stipriausių privalumų.

Rinkos analitikai pastebi, kad Rusijos rinka turi daug rezervų augti. Lietuvos krovinių vežėjus palankiai Rusijos rinkos atžvilgiu nuteikia ir tai, kad čia, kaip ir Europoje, vyksta modernizacijos procesai: užsakovai tampa liberalesni, atsiskaitymai – skaidresni, procedūros dėl elektroninės erdvės tobulinimo – greitesnės. Be to, Lietuvos vežėjų interesus ginančios asociacijos turi gerus ilgamečius ryšius su Rusijos struktūromis. Būtent šie ryšiai dažnai gelbėja iš nemalonių situacijų ir padeda įveikti verslo kliūtis kur kas operatyviau.

Rekomenduojame:
Rusijos transporto sektorius: kas lietuviams apsunkina darbą?
Krovinių gabenimas į Norvegiją: kas keičiasi šiemet?
Ar sunkvežimių stovėjimo aikštelės iš tikrųjų yra saugios?

 

Tags: , , , , , , , , ,