Kaip EK gins Lietuvos vežėjų interesus?

Kaip EK gins Lietuvos vežėjų interesus?

Kaip EK gins Lietuvos vežėjų interesus?

Belgijai ir Prancūzijai įvedus griežtas sankcijas vairuotojams, besiilsintiems transporto priemonėse, tarp logistikos atstovų kilo panika: kaip palikti vilkiką su kroviniu be priežiūros, jei saugių ir saugomų aikštelių iš esmės Europoje nėra arba yra labai mažai, o vagystės vyksta taip dažnai, kad sukčių nesulaiko net tai, kad sunkvežimyje yra žmogus, ką jau kalbėti apie tai, kai automobilis paliktas be priežiūros.

Transporto parko savininkų pasipiktinimas šia situacija, kilusia dėl griežtų baudų, pasiekė ne tik Lietuvos institucijas, asociacijas, bet ir Europos Komisiją, kuri šiuo klausimu jau surengė ne vieną posėdį. Naujausiomis žiniomis, EK pradėjo tyrimą dėl Lietuvos vežėjų interesų.

Europarlamentaras A. Guoga buvo susitikęs su ES Transporto komisare ir detaliai pristatė situaciją, dėl kurios itin stipriai finansiškai nukenčia Lietuvos vežėjai, mat jie turi apsigyventi viešbutyje, rizikuodami, kad per naktį kažkas gali atsitikti su jų transporto priemone.

Jau kalbama apie tai, kad prisidengiant baudomis už poilsio režimo pažeidimus, bandoma išstumti ES vežėjus iš Prancūzijos ir Belgijos rinkų. Tokia situacija Lietuvos vežėjams, stipriai nukentėjusiems nuo Rusijos embargo, atrodo visai nepatraukliai ir dedamos visos pastangos, kad būtų išvengta milžiniškų baudų, mat už nakvynę transporto priemonėje Belgijoje yra numatyta 18 tūkst. EUR, o Prancūzijoje – 30 tūkst. EUR bauda ir laisvės atėmimas iki vienerių metų.

Rekomenduojame
Krovinių gabenimas į Prancūziją
LINAVAI prognozuojami pelno metai
SGD terminalas Klaipėdos uoste vis labiau kursto aistras

Tags: , , ,

Jūsų komentaras