Atgalinio krovinio paieška: neieškosi – nerasi

Atgalinio krovinio paieška: neieškosi – nerasi Europos keliais apie ketvirtadalį sunkvežimių rieda tušti. Į Lietuvą grįžta dar daugiau nepakrautų krovininių transporto priemonių. Sieną ties Medininkais dauguma jų kerta tušti, tačiau ir iš Vakarų šalių anaiptol ne visi grįžta su kroviniais.

Tolimųjų reisų vairuotojai džiaugiasi, kad gali greičiau pasiekti namus. Tačiau grįžtantis nepakrautas sunkvežimis didina reiso sąnaudas, taip savaime mažindamas įmonės pelną. Daugiau nei trečdalį gautų pajamų „suryja“ degalai. Situaciją vežėjui palankia linkme pakoreguoja atgaliniai kroviniai. Tai žino kiekvienas transporto vadybininkas, ekspeditorius ar logistas. Problema ta, kad užsitikrinti nuolatinį krovinių srautą viena kryptimi yra kur kas lengviau nei rasti papildomą pakeleivingą krovinį. Su šia problema susiduria ne tik transporto įmonės, bet ir pramonės įmonės, turinčios nuosavus transporto parkus.

Į pagalbą ateina krovinių birža. Tai šiuolaikiška priemonė, padedanti efektyviai ir operatyviai organizuoti transportavimo verslą. Ją pasitelkus galima rasti laisvų krovinių bet kurioje šalyje, bet kuriame regione, bet kuria aktualia kryptimi. Paieška vyksta realiu laiku, vos per kelias minutes galima virtualioje erdvėje „susipažinti“ su verslo partneriu ir sulygti dėl transportavimo kainos. TimoCom krovinių ir transporto biržoje, kuri yra šios srities Europos lyderė, kasdien pateikiama apie 300 tūkst. pasiūlymų.

Antai šiuo metu Vokietijoje kiekvieną dieną galima rasti keliolika pasiūlymų laisvų krovinių, kuriuos reikia nugabenti į Lietuvą: tentų, šaldytuvų ir kt. Žinoma, laisvų krovinių ir laisvo transporto santykio svarstyklės vežėjams nėra palankios – transporto pasiūlymų yra ryški persvara. Tačiau bet kuriuo atveju išvada yra tokia: tie, kurie naudojasi transporto biržos paslaugomis, turi šimtą kartų daugiau šansų rasti atgalinių krovinių palyginti su tais, kurie į tokią galimybę numoja ranka.

 

Tags: , , ,

Jūsų komentaras