Ar transporto sektorius pasirengęs ketvirtajai pramonės revoliucijai?

Ar transporto sektorius pasirengęs ketvirtajai pramonės revoliucijai?

Ar transporto sektorius pasirengęs ketvirtajai pramonės revoliucijai?

Logistikos rinkos dalyviai ir IT sprendimus šiai rinkai teikiančios kompanijos vis drąsiau kalba apie ketvirtąją pramonės revoliuciją ir nevengia „linksniuoti“ tų, kurie jai nesirengia. Mat tikima, kad bus tokių transporto ir logistikos rinkos dalyvių, kurie nespės įšokti į technologijų traukinį ir liks it musę kandę. Šiomis dienomis apie technologinius sprendimus transporto sektoriuje kalbama vis drąsiau, juk jau realybė atrodo net ir tai, kad greitu laiku pradės važinėti sunkvežimiai be vairuotojų.

Jei prieš keletą metų IT dėmesys buvo nukreiptas į transporto priemonių sekimą ir programinės įrangos pritaikymą prie konkrečios įmonės poreikių, tai dabar dėmesys krypsta į tai, kaip dar labiau viską optimizuoti ir sumažinti žmogiškojo potencialo poreikį – siekiama, kad žmones pakeistų kuo daugiau robotų ir kad funkcijas, kurias seniau atlikdavo keli žmonės, automatizuotų būtų koordinuotų ir kontroliuotų vienas asmuo.

„B-NOVO Technologies“ įmonės vadovai akcentuoja tai, kad automatizavus vilkiko darbą, bus įmanoma dar paprasčiau kontroliuoti judėjimą, planuoti maršrutą ir organizuoti darbą. Anot jų, programinė įranga turės lemiamą reikšmę. Operatyviai perduodama informacija ir gauti duomenys leis logistikos bendrovėje realiu laiku matyti, kokių priemonių reikia imtis ČIA IR DABAR. Šie veiksmai apims platų transporto įmonės veiklos spektrą – nuo ekonomiško vairavimo užtikrinimo, vairuotojo vairavimo stiliaus patikrinimo iki optimaliausių maršrutų sudarymo, transporto priemonės galimybių maksimalaus išnaudojimo.

Rekomenduojame
Šiemet iš Rusijos rinkos pasitrauks 5 – 8 proc. užsienio vežėjų?
Kabotažiniai vežimai, daugiau efektyvumo ES šalyse?
Transporto sektorius: darbo rinka ruošiasi atverti duris 4 tūkst. darbuotojų

Tags: ,

Jūsų komentaras